Сьогодні, 30 червня 2023 року, почалося прийняття заяв від вступників до закладів фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти (9-ти класів).

Подати заяви на бюджет та контракт можна до 13 липня (18:00). Після цього можливі додаткові набори лише на контракт, якщо це передбачено Правилами прийому закладу освіти (до 01 листопада).

Приймальна комісія КЗ “ЗМФК” ЗОР відповідно до Правил прийому рекомендує вступникам, крім тих, хто знаходиться на тимчасово окупованій території, за кордоном або в інших областях України, подавати документи особисто (очно), для зменшення випадків здійснення помилок вступниками при реєстрації електронного кабінету та подачі заяв і документів, а також для формування паперового пакету документів, необхідного для подальшого навчання у закладі освіти.

Для подання заяви онлайн вступнику необхідно:

  • зареєструвати електронний кабінет або увійти в уже створений раніше на сайті;
  • заповнити в кабінеті потрібні дані та завантажити власне фото;
  • перейти до розділу подання заяв;
  • здійснити пошук та обрати потрібну конкурсну пропозицію;
  • вибрати джерело фінансування та зазначити, чи здобувався раніше обраний ступінь освіти (фаховий молодший бакалавр);
  • додати текст мотиваційного листа;
  • перевірити правильність зазначених даних та підтвердити подання заяви.

Радимо ознайомитися з докладними інструкціями з реєстрації електронних кабінетів та подання заяв:

Також просимо звернути увагу на такі особливості:

  • після подання першої заяви ЖОДНУ інформацію в електронному кабінеті змінити неможливо. Тож уважно перевіряйте коректність зазначених даних;
  • якщо ви маєте право на пільгу, радимо ДО подання заяв звернутися до найближчого закладу освіти з підтверджувальними документами для внесення цієї інформації в Реєстр осіб зі спеціальними умовами вступу;
  • до кожної заяви необхідно додати текст мотиваційного листа. Він має відповідати вимогам, визначеним закладом освіти до конкретної конкурсної пропозиції. Ознайомтеся з ними у вкладці «Вимоги» в модулі подання заяв;
  • на написання тексту мотиваційного листа в кабінеті передбачено 120 хвилин, потім система оновиться й текст не збережеться. Якщо вам потрібно більше часу, радимо написати лист в іншому файлі (наприклад, Word або Google-Документи), а потім скопіювати текст в кабінет;
  • усі подані заяви відображаються у відповідному меню електронного кабінета, однак вони можуть з’явитися там не одразу, а через певний час;
  • ви можете скасувати подану заяву, якщо вона ще не була розглянута закладом освіти. Для цього оберіть потрібну заяву й у вкладці «Активні дії» натисніть «Скасувати».

Від administrator

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *